torsdag 11 augusti 2016

Erkänner,,,

Mina Goa grannar! Vad skulle jag göra utan dem? Tomas kom och inspekterade stugan idag.Han förstår det här med barnbarn och att man kan hålla på som
fasiken för dem. - men du Tomas, dörren har fastnat mot farstubron, jag tror stugan hänger lite på mitten. Tomas- ja, det ser man ju med blotta ögat, det där rättar te sig bara du lånar domkraften och krafsar ut lite här och tar och lägger där och skruvar där och trampar där och sen du,,, då har du problemet ut världen! Mamma Mia- ok jag lånar domkraften,, försöker komma ihåg allt han sa,,,, i en hastig fart, men två gånger på allt. JAG fixade det!! Det där är nått han har som är så jäkla bra- varsågod och klara dig själv, för det gör du!! Det ger ju en himla go känsla efteråt! Jag lyfte stugan! Puttade in förstärkning och vips så var dörren FRI!
När vi var på väg att hämta domkraften, gick jag en bit bakom,,- Du Tomas, jag har stulit en bräda!
Tomas- Jaha, vad bra! :) sen var det klart med den saken!



Nu är det bara lite häng kvar på mitten, men nu vet jag ju hur man gör:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar